Saturday 12 November 2016

Bangsawan Jelitawan dan Lelaki Haiwan @ Auditorium DBKL

Hai semua! #TheTerung dapat jemputan menonton teater Jelitawan Bangsawan dan Lelaki Haiwan di Dewan Auditoriam DBKL pada 11 November 2016.

Bagaimanapun, Tasya Gomez aka Kifli Mally tak dapat penuhi jemputan skerana perlu menghadiri makan malam syarikat dia bekerja. Jadi Adyba Jee dan Helmi Matte pergi menonton teater dengan Kak Paris Ashikin dan Aizat Malek.


"Siri Semarak Bangsawan kembali lagi dengan Bangsawan 'Jelitawan & Lelaki Haiwan' yg akan menemui anda pada 11 hingga 13 nov 2016.. Sebuah karya adaptasi dari cerita rakyat Perancis 'La Belle Et La Beta' oleh Jeanne Marie Leprince De Beaumont. Bangsawan dgn skrip dan arahan Rosnan Nordin. tiket boleh ditempah melalui talian telefon 03-26148262. Tempahlah sekarang sebelum kehabisan! ", Petikan dari laman web JKKN (Jabatan Kebudayaan & Kesenian Negara)


NOTA KAKI: Seperti kebiasaan, gambar lain dan video akan di upload ke youtube, dan instargram. Jadi jangan lupa FOLLOW kami. di @TheTerungs okay! Kalau ada soalan, boleh ping ping pong kami kat Instagram TheTerungs

No comments:

Post a Comment